Skoči na glavno vsebino

Na OŠ Bistrica smo si v tem šolskem letu za eno od prednostnih nalog izbrali razvijanje bralne in funkcionalne pismenosti. S tem namenom so devetošolci že v septembru pripravili tri različne akcije. V akcijah Berem cel september in Beremo skupaj so sodelovali posamezni učenci ali celotna oddelčna skupnost. Cilj je bil, da učenci čim več glasno berejo odraslim osebam. Poleg obeh akcij so organizirali še natečaj za naj risbo in naj fotografijo, ki poustvarja prizor iz poljubne prebrane knjige.

Akcije lahko označimo za zelo uspešne. (Z)brali smo 47239 minut, to je dobrih 787 ur oz. skoraj 33 dni. Najuspešnejši so bili učenci 2. b. Za nagrado so prejeli bralno urico z društvom Tačke pomagačke. V natečaju za naj fotografijo so bili najbolj izvirni šestošolci Matej Bogdanić, Hana Jušić in Nikolina Popovič, za naj risbo pa sta bila nagrajena učenca prve triade Emil Pungaršek, 1. b, in Aria Žibert, 3. K. Podelili smo še 20 tolažilnih nagrad (od opravičila za nenapovedano ocenjevanje znanja, dodatnega termina za dežuranje pri glavnem vhodu do knjižnih nagrad). Nagrade smo podelili na prireditvi z naslovom Čajanka čitanka, na kateri smo učence presenetili še s kamišibaj predstavo Onja in Lavko, ki jo je uprizorila Kristina Lindav. Kot se za čajanko spodobi, ni manjkalo čaja in piškotov. Vse za pogostitev so pri urah RaP pripravili učenci pod mentorstvom Žive Ovsenek.

Po čajanki so obiskovalci lahko izdelovali knjižna kazala, se preizkusili v kaligrafiji ali na kolesu sreče izbrali nov bralni izziv. V sodelovanju s Knjižnico dr. Toneta Pretnarja smo obiskovalcem omogočili ogled Bibliobusa in jih povabili k sodelovanju v Družinskem branju. Priložnosti za usvajanja novih znanj in iskric v očeh ne bo zmanjkalo – berimo radi še naprej.

Mateja Žnidaršič

Foto: Katja Ropoša, Petra Smolej

        

    

(Št. obiskov: 109, od tega 1 danes)
Dostopnost