ŠOLSKA SKUPNOST UČENCEV
Mentorica: Tatjana Lah
Aktivno sodeluje pri vseh oblikah šolskega dela, zbira pripombe in daje pobude v zvezi s poukom, dnevi dejavnosti in drugimi aktivnostmi, ki jih organizira šola, pomaga pri organizaciji skupnih akcij. spremlja pravice in dolžnosti učencev, informira učence o svoji dejavnosti …
CILJI ŠOLSKEGA PARLAMENTA
- uresničevanje mednarodnih kovencij, zlasti 13. člen Konvencije Združenih narodov o otrokovih pravicah, ki določa, da ima vsak otrok pravico do prostega izražanja lastnega mnenja, kar je povezano s pravico do svobode govora in mišljenja;
- vzgoja in izobraževanje mladih za aktivno in demokratično državljanstvo ter multikulturnost, kar je temeljnega pomena za »promocijo« vrednot človekovega dostojanstva, svobode, enakosti in solidarnosti ter za zavest o skupnih vrednotah (npr. spoštovanje razlik, strpnosti in razumnega dialoga);
- nudenje možnosti mladim za aktivno obliko vključevanja v družbo, s čimer aktivno sodelujejo in vplivajo na odločitve odraslih; mladi s tem pridobijo socialne veščine, izkušnje, znanje in si oblikujejo pozitivno samopodobo, …
- »krepitev glasu otrok – naj se njihov glas sliši!«
- razvijanje komunikacijskih spretnosti (nenasilna komunikacija kot vzgoja za strpnost);
- razvijanje sodelovalne kulture;
- razvijanje sposobnosti za odločanje in sprejemanje odgovornosti;
- usmerjanje učencev v samostojno sporočanje, vrednotenje, iskanje in povezovanje informacij;
- vzpodbujanje učenja, ki vodi do razvoja samostojnega, kritičnega in ustvarjalnega mišljenja;
- razvijanje odgovornega odnosa učencev do soljudi, do naravnega in družbenega okolja.
Sašo Kronegger